martes, 1 de junio de 2010

UNIDOS EN UN MISMO IDEAL

Ya hace unos cuantos años que, una tarda de un domingo del mes de mayo, nos reunimos en nuestro monasterio todos los religiosos y religiosas de las diversas comunidades que hay en Reus. Estos encuentros son una oportunidad para conocernos cada vez más, para compartir nuestras inquietudes, ilusiones y anhelos, para compartir la oración y un rato de amistad y de fraternidad. Encontrarnos a lo largo de todo este tiempo nos ha ayudado a estrechar nuestros lazos un año detrás de otro. Aunque cada familia religiosa trabaja desde un carisma diferente, a todos nos une el mismo objetivo y la misma finalidad: vivir el evangelio y seguir a Jesucristo. Unos lo hacen desde el servicio a los demás; otros desde la educación y la dedicación a los jóvenes, a los ancianos, a los inmigrantes; otros desde la oración; otros desde la evangelización y la misión... Es magnífico ver como, dentro de l’Iglesia, cada cual tiene un lugar y todos tenemos un servicio y una tarea que llevar a cabo.
Así, el domingo de la Trinidad, nos reunimos a las 6 de la tarde para la oración de Vísperas. Contamos con la presencia de casi todas las comunidades religiosas de Reus. Después de la oración, la joven cobla del colegio del P. Manyanet nos ofreció un concierto de sardanas en el interior mismo de la iglesia. Después, con lo que aportó cada comunidad, compartimos una merienda en la plaza de nuestro monasterio y, lo que es más importante, el diálogo, la convivencia, la comunicación...
Os ofrecemos un pequeño reportaje del encuentro para que también desde aquí podáis compartir un poco el gozo de nuestro encuentro anual.

5 comentarios:

  1. Bones Festes germanes. Que la pau del Senyor sigui amb vosaltres.
    M'agrada molt el vostre blog i dir que em fa molt feliç conèixer de la vostra existència a la ciutat de Reus.
    Em dic Imma i tinc 33 anys. Encara que vaig néixer a Lleida, des que tenia 5 anys que visc a Reus, així doncs... sóc reusenca oi?? certament, visc al passeig de Misericordia, ben a prop de vosaltres i m'agradaria d'anar a visitar-vos, si és que pot ser... si em donessiu permís. Moltes gràcies i bones festes!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Imma:
    Bon Nadal i bones festes també per a tu.
    Sí, és clar que pots venir a visitar-nos, vius ben a prop de nosaltres. La millor hora de visites és de 4 a 6 de la tarda. Si no pot ser a la tarda, també al matí, de les 10 a les 12.
    Salutacions!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola germanes clarisses!
    Soc Imma, quina alegria veure la vostra resposta, ja se que fa molt que us vaig escriure, al desembre... pero la veritat es que em va millor que ens escriguim per mail, el mail el miro cada dia i el vostre blog... doncs no vaig tornar a entrar. Vaig creure que no em contestarieu...Perdoneu-me. Ara he entrat una altra vegada... no se pas perque, imagino que ha estat obra de l'esperit sant. Em fa molta il·lusio anar-vos a veure i en veritat i anire. mireu, el meu tfn es: 679597970 i el meu mail: immamaya@hotmail.com doneu-me el vostre tfn perque abans d'anar us telefonaria un moment, penso que es millor per a vosaltres. A banda que se on esta el santuari de misericordia pero el monsateri de santa clara, no se exactament com arrivar-hi. Vull anar a veure-vos perque tinc necessitat de viure la Fe en comunitat, sempre l'he viscut en soledat, per aixo us vaig escriure demanant-vos d'anar-vos a veure i tot el meu entorn es agnostic. Ara estic buscant grups catolics juvenils pero de moment, no hi ha hagut sort. He estat a la JMJ amb la Diocesis de Leon, ja que aqui no conec a ningu i ha estat tota una experiencia. Siusplau germanes... doneu-me un telefon de contacte i us picare abans de vindre. Ara si que mirare el vostre blog, jejeje!! no obstant si m'escriviu al meu mail... per mi es molt mes senzill.
    Bendicions germanes!!

    ResponderEliminar
  4. Ah!! perdoneu les faltes d'ortografia i la carencia d'accents, pero el teclat no em va gaire be.. he de portar l'ordinador a que li donin un cop d'ull. A mes em va molt lent i escriure tot aixo em suposa molt de temps, vull dir, que vulgui funcionar...

    Molts petons germanes i espero noticies vostres!!!
    Imma

    ResponderEliminar
  5. hola de nou, ara entenc, vaig estar mirant si en contestaveu, pero no vaig veure resposta vostra en molt de temps. Al final vaig creure que no em respondrieu, fins avui que no se pas perque (no em funcionen els accents), he tornat a trobar el vostre blog i he vist que si em vareu contestar.
    El que passa es que segons com, se us obre un blog mes atrasat en el temps, com es aquest i segons com un me actualitzat: http://clarisasreus.blogspot.com/
    com es aquest. Es que he estat pensant com es que no vaig veure la vostra resposta fins avui i pensant i mirant... m'he adonat d'aixo. Espero que veieu els meus comentaris, igualment em passare a visitar-vos en aquestes hores que m'heu dit.
    Molts petons germanes!
    Imma

    ResponderEliminar